Tiedote koronavirustilanteen vaikutuksista toimintaamme

Tällä hetkellä meillä ei ole syytä keskeyttää toimintaamme, vaan kaikki tuntimme pidetään toistaiseksi normaalisti.

Toimintamme riskiä madaltavat pienet ryhmäkoot ja olemme parantaneet toimintamme hygieniatasoa. Seuraamme miten tilanne etenee ja muutamme linjausta tarvittaessa. Tiedotamme kaikista muutoksista.

Tärkeää huomioitavaa
? Tulethan tunneille vain terveenä.
? Pesethän ja kuivaathan kätesi huolellisesti ennen tuntia ja tunnin jälkeen. Tiskiltämme löytyy myös käsidesiä.
? Puhdistathan käyttämäsi maton huolellisesti aina ennen tuntia ja tunnin jälkeen. Jokaisesta salista löytyy suihkepullot ja pyyhkeet tätä varten. Voit myös halutessasi tuoda oman maton mukanasi.
? Pyyhithän käyttämäsi tangon tai renkaan huolellisesti tankodesillä aina tunnin alussa ja sen jälkeen.

Lisäksi olemme tehostaneet siivousta ja pesemme mm. ilmajoogakankaitamme normaalia ahkerammin.

Seuraamme tiiviisti valtakunnallista tilannetta ja noudatamme viranomaisten, Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL), sosiaali- ja terveysministeriön (STM) sekä aluehallintoviraston (AVI) ohjeistuksia ja suosituksia asiaan liittyen. Tarvittaessa teemme yhteistyötä paikallisten terveysviranomaisten kanssa.

Tuntivarauskäytäntömme toimii normaalisti ja joustamme sairastapauksissa. Jää huoletta kotiin, jos sinulla on kuumetta, yskää tai muita oireita, tai jos olet matkustanut hiljattain epidemia-alueella. Jos kuulut johonkin riskiryhmään ja tarvitset jäsen- tai sarjakorttiisi lisää käyttöaikaa, olethan meihin yhteydessä info@readysetpole.fi.

Liikunta ja hyvä kunto yleisesti parantavat vastustuskykyä, joten tervetuloa treenaamaan, mikäli olet terve! ??