Ilmajooga

Ilmajoogatunneillamme tehdään joogaharjoitusta lantion korkeudelle ripustetulla liinalla. Ilmajooga on tunnettu sen hyvistä terveysvaikutuksista; kangas tukee ja haastaa sopivasti eri asanoisssa eli jooga-asennoissa. Kaikki ilmajoogatunnit sisältyvät kaikkiin jäsenyyksiimme. Ohjaajamme auttavat sinua mielellään sopivan treenitason löytämisessä.

Ennen tuntien varaamista tutustuthan tuntivarauskäytäntöihimme.


Ilmajooga, Intro

Ilmajoogan Introtunti on suunnattu lajiin ensimmäistä kertaa tutustuville. Tutustumme lempeästi ja rauhallisesti ilmajoogaan ja kankaan käyttöön harjoituksessa. Introtunnilla teemme lempeän palauttavan harjoituksen, jota on maustettu kehonhallintaa ja tasapainoa haastavilla asennoilla. Kokeilemme tunnilla myös helpoimpia inversioita, eli pää alaspäin tehtäviä riipuntoja kankaalla. Sopii kaikille ikään, kuntoon tai harrastustaustaan katsomatta. 60min

Psst! Introtunneilla käyt kaikista edullisimmin viiden kerran Intropassillamme. Voit maksaa Introtunteja myös kertakäynneilla, sarjakorteilla ja jäsenkäynneillä.

Seuraavat tunnit:

4.10.202015:00PiiaVaraa tästä

Suosittelemme myös: Ilmajoogan Starttikurssi

Kaipaatko yksilöllistä joogaopetusta, jossa kokenut ohjaaja opettaa sinua rentoutumaan tai linjaamaan asanasi optimaalisesti? Tule yksityisopetukseen.

Palauttavassa ilmajoogassa keskitymme kehon solmukohtien avaamiseen, joita esiintyy erityisesti lonkissa ja rintarangassa. Avaamme kehon solmuja lempeillä ja rauhallisilla asanoilla eli jooga-asennoilla kangasta hyödyntäen. Voit tulla tälle tunnille, kun olet jo tutustunut ilmajoogaan muutamalla Intro -tunnilla tai Starttikurssilla. Palauttava tunti on hieman rauhallisempi ilmajoogan tunti kuin vahvistavan ilmajoogan tunti. 60min

Seuraavat tunnit:

2.10.202018:30PiiaVaraa tästä

Suosittelemme myös: Hot Yin

Palauttava
ilmajooga

Vahvistava
ilmajooga

Vahvistava ilmajooga keskittyy erityisesti keskivartalon ja jalkojen vahvistamiseen. Voit tulla tälle tunnille, kun olet jo tutustunut ilmajoogaan muutamalla Intro -tunnilla tai Starttikurssilla. Tällä dynaamisella tunnilla teemme tasapainoa, kehonhallintaa ja keskivartaloa haastavia asanoita, esimerkiksi soturiasentoja. Jokainen liike tehdään omaa kehoa kuunnellen: voit haastaa itseäsi tai tehdä rennomman harjoituksen kehosta ja päivästä riippuen. 60min

Seuraavat tunnit:

2.10.202017:15PiiaVaraa tästä
4.10.202016:15MeriannaVaraa tästä
5.10.202018:45RiinaVaraa tästä

Suosittelemme myös: Voimajooga

Ilmajoogan jatkotuntimme inspiroituu flow joogasta. Tämä tunti on tarkoitettu kokeneemmille ilmajoogaharrastajillemme. Uusia ja tuttuja asanoita yhdistetään ihaniksi virtaaviksi ja kehoa vahvistaviksi sarjoiksi. Liike virtaa hengityksen tahdissa, joten tunnit sisältävät myös hengitysharjoituksia. Tunneilla keskitytään erityisesti kehonhallintaa, tasapainoa ja keskivartaloa haastaviin asanoihin. Voit tulla Flow -tunnille, kun ilmajoogan perusroikunnat (lantioriipunta, lonkkariipunta ja kylkiriipunta) ovat sinulle tuttuja ja kaipaat lisää haastetta ja syvyyttä harjoitukseesi. 70min

Seuraavat tunnit:

Suosittelemme myös: Hot Flow

Ilmajooga
Flow